The Generic Structure : My Belonging that I Like the Most

eksempel 8

Jeg kan bedst lide min

 

                        Alle har mange ting, og det har jeg også. Jeg har favoritter og ligheder. Nu vil jeg fortælle om mit yndlingsbeskæftigelse. Det er i min pung. Det er næsten 2 år siden. Jeg tager den altid med mig, uanset hvor jeg går. Det er meget vigtigt for mig, jeg kan ikke gøre det. Jeg plejer at efterlade mine værdigenstande der. Så jeg kan ikke lade alle se min pung.

                        Hvis du kigger på min portfolio, kan du finde mange ting i den. For jeg investerer ikke kun penge, men også ting, som jeg anser for værdifulde og vigtige. For eksempel: mit foto, meget værdifuldt for mig. Du kan også se nogle kort, der er vigtige for mig. Dette er mit ID, mit studiekort osv.

                        Jeg elsker virkelig min pung. Jeg besluttede at købe den, fordi den havde Hello Kitty på. Du skal vide, at Hello Kitty er en af ​​mine yndlings tegnefilm. Farven på sagen er også fin. dette er guld Du kan også se nogle hjertemønstre, som gør det endnu mere fantastisk. Og den største gevinst, jeg får, er tegnebogen. At lægge alle vigtige og værdifulde ting i det holder mig fra rod.

                        Jeg føler mig alene i dag, min pung ser gammel ud. Farven bliver bleg og lidt snavset. Jeg kan ikke vaske det, fordi det er læder. Huden blev også hvid. Derfor overvejede jeg at købe en ny. Men det blev aflyst, fordi jeg stadig virkelig godt kan lide det.

                        Jeg har det godt med min pung. Han har ingen fejl. Det er meget nyttigt og meget godt. Prisen er sammenlignelig.

 

  1. familiestruktur
  1. Alle har mange ting, og det har jeg også. Jeg har favoritter og ligheder. Nu vil jeg fortælle om mit yndlingsbeskæftigelse. Det er i min pung. Det er næsten 2 år siden. Jeg tager den altid med mig, uanset hvor jeg går. Det er meget vigtigt for mig, jeg kan ikke gøre det. Jeg plejer at efterlade mine værdigenstande der. Så jeg kan ikke lade alle se min pung. (første afsnit)

     

    indgang

 

 

 

 

Eleverne giver en simpel introduktion i første afsnit. Han beskriver sin yndlingsting, en pung. Han specificerede dog ikke, hvilken slags portefølje der vil blive udviklet i de følgende punkter.

 

  1.  Hvis du kigger på min portfolio, kan du finde mange ting i den. For jeg investerer ikke kun penge, men også ting, som jeg anser for værdifulde og vigtige. For eksempel: mit foto, meget værdifuldt for mig. Du kan også se nogle kort, der er vigtige for mig. Dette er mit id, mit studie-id osv. (andet afsnit)

     

    Legeme

 

 

 

Se andet afsnit for dets proprietære funktion. Der lagde han mange ting, som han anså for værdifulde. Læsere kan se indersiden af ​​portfolioen ved at læse de understøttende ideer.

Jeg elsker virkelig min pung. Jeg besluttede at købe den, fordi den havde Hello Kitty på. Du skal vide, at Hello Kitty er en af ​​mine yndlings tegnefilm. Farven på sagen er også fin. dette er guld Du kan også se nogle hjertemønstre, som gør det endnu mere fantastisk. Og den største gevinst, jeg får, er tegnebogen. At lægge alle vigtige og værdifulde ting i det holder mig fra rod. (tredje afsnit)

 

 

 

 

I tredje afsnit sætter eleverne mere end én idé i et afsnit. Det er billede, farve og rum. Du er velorganiseret. Fra dette afsnit ved læserne allerede, hvordan en tegnebog ser ud.

Jeg føler mig alene i dag, min pung ser gammel ud. Farven bliver bleg og lidt snavset. Jeg kan ikke vaske det, fordi det er læder. Huden blev også hvid. Derfor overvejede jeg at købe en ny. Men det blev aflyst, fordi jeg stadig virkelig godt kan lide det. (fjerde afsnit)

 

 

 

 

   Fra fjerde afsnit vedrører de egentlige ideer, der skal udvikles eller vedligeholdes, til hovedideen. Disse afsnit er dog fortællende tekst frem for beskrivende tekst.

  1. Jeg har det godt med min pung. Han har ingen fejl. Det er meget nyttigt og meget godt. Prisen er sammenlignelig. (femte afsnit)

     

    Konklusion

 

Eleverne skriver en konklusion med et simpelt afsluttende afsnit. Han konkluderede, at der er mange fordele ved at have sin egen tegnebog, og han var glad for at have en.

 

  1. træk ved sproget

en.   Brug af den simple gave

Sætningsstrukturen i denne beskrivende komposition bruger en bestemt tid, nemlig den simple nutid. Her er et eksempel:

-          De har præferencer og ligheder.

-          Nu vil jeg tale om mit yndlingstidsfordriv .

-          Det er i min pung.

      Men i tredje afsnit af det beskrivende essay bruger forfatteren datid.

-  Jeg besluttede at købe den, fordi den havde Hello Kitty på.

      b) Valg af meningsfulde ord og billedsprog

      Forfatteren bruger sanselige ord i en beskrivende komposition over billeder, farver og porteføljerum.

 

0 Response to "The Generic Structure : My Belonging that I Like the Most"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel