this text contains of three parts: My Lovely Bags
Model 3
min smukke taske
Min yndlingsting i min taske. Det er her, jeg opbevarer mine yndlingsting som mobiltelefoner, tegnebøger og bøger. Nogle gange tager jeg også min jakke, sko og sandaler på. Min taske er enkel, men meget anvendelig.
Jeg har mange tasker i forskellige farver. Jeg har ikke en yndlingsfarve, så jeg køber altid forskellige farver. Jeg har lyse og mørke cyster, fra hvid til sort. De har pink taske, rød taske, gul taske, brun taske og sort taske. jeg elsker jer alle
Min taske har også andre størrelser. Nogle gange går jeg efter unikke former som ovaler og foldere. Jeg har aldrig set en trekantet taske. Jeg vil måske købe den en dag. De har rektangulære og cirkulære lommer.
Jeg har altid mine små ting derinde som mobiltelefon, pung og flashdrev. Jeg kan ikke lide at have den i tasken, fordi jeg er bange for, at den let falder ud. Jeg forlod min pung for 2 år siden. Jeg ville ikke smide noget væk.
På grund af dens vigtige funktion glemmer jeg aldrig at tage den med. Jeg tager den med på college, kirke, indkøbscenter, hvor som helst. Nogle gange vælger jeg en taske at tage med afhængigt af mit humør. Brun og sort er mine favoritter, når jeg er i dårligt humør.
- Generel struktur
et råd
|
Det første afsnit i en beskrivende tekst bør være et indledende afsnit, der definerer det objekt, der beskrives. Forfatteren har allerede nævnt posens anvendelighed som hans yndlingsting at nævne på kroppen, så han laver en simpel åbning med den understregede sætning. Paragraffen kan betragtes som konklusionen.
Desuden er det, der siges, ikke en bestemt ting. Porteføljer er generelle objekter, der senere vil blive beskrevet som et rapportessay og ikke som en fortælling.
kroppen
Denne tekst består af tre dele nævnt i andet, tredje og fjerde afsnit.
|
|
I andet og tredje afsnit beskriver forfatteren farver og former på tasker, hun ejer, elsker og vil købe en dag. Disse passager opmuntrer til antagelsen om, at det er som en rapport, der beskriver tingene i generelle vendinger
|
Og jeg skrev en lignende beskrivelse om nytten af poser til opbevaring af dine ejendele i det fjerde afsnit, som blev nævnt tidligere i første afsnit. Det er lidt gentaget.
Også forfatteren deler sin dårlige oplevelse med at tabe sin pung. Det er ikke det udviklede koncept, det skal være. Det stemmer ikke overens med den samme grundlæggende idé om taskens anvendelighed.
I alt tre eller flere ideer blev genereret; Hver organisation i et afsnit. Eleven udvikler dog normalt hvert koncept.
Konklusion
I det femte afsnit drager forfatteren en konklusion fra det sidste afsnit af hoveddelen, som er det fjerde afsnit om Bags vigtige arbejde. Opsætningen er ikke helt færdig.
Efter at have analyseret hver enkelt struktur og dens indhold, kan det påvises, at det ikke er en beskrivende konfiguration. Det hedder Generer rapport.
Sprogets egenskaber
Syntaksen bruger en bestemt tid, den simple nutid, til at strukturere denne fortælling. Her er eksempler:
- Min yndlingsting i min taske.
- Jeg har mange tasker i forskellige farver.
- Jeg tager den med på college, kirke, indkøbscenter, hvor som helst.
Forfatteren bruger dog datid i en af sætningerne nævnt i den sidste gruppe af beskrivende essays. (Jeg smed min pung for to år siden. Jeg ville ikke smide noget væk.)
B - valg af ord fra følelsesmæssige ord og billedsprog
Faktisk har forfatteren nogle sanseord, der hjælper med at udvikle ideer, såsom farve og form. Ekspedienten beskrev dog ikke sine tasker, hvilket gjorde dem ubrugelige.
0 Response to "this text contains of three parts: My Lovely Bags"
Posting Komentar