Karya Teater lahir dari satu proses pembelajaran yang padu

I Belebaja er teatralsk handling født ud fra en konsekvent proces. Da princippet om teater er lighed, omfatter teatertræning ikke kun elementerne i den naturlige verden, men også sansernes handling. En behan skal kunne og være villig til at skabe en anden behan. Tal med hinanden og diskutere øl. Løs problemer sammen og skab fair teknisk dækning for alle områder. I teaterværket forklarer han således ikke kun kunstværkernes solidaritet, men også solidaritetsprincippet. At læse referencer eller pjecer handler ikke kun om at tilegne sig viden, researche og demonstrere evner, men også at opdage meningen med arbejdet bag viden. Denne betydning vil formidle en holdning om at opretholde professionen både til sig selv og til folk, der arbejder inden for andre områder.

Kort sagt er kunst ikke kun det ydre udtryk (produkt), men også forfatternes tankegang eller ånd. Kvaliteten af ​​det producerede arbejde afspejler sjælens ånd. På grund af dens kollaborative karakter vil hver performancekunst have sin egen sjæl, hvis alle begynder at synge sammen og støtte andre ting. Denne hændelse fandt sted flere gange under købsprocessen. Når processen evalueres, har det desuden direkte konsekvenser for forfatterne. Nogle brancher er mere arbejdskrævende end andre. Det er ulovligt i teatret. En lille pehgan har samme betydning som en anden pehgan. Hvis kvaliteten af ​​medarbejderens arbejde ikke er god, vil det påvirke chefens arbejde. Derfor er selv det mindste værk i teatret afgørende. Store skridt starter med små skridt. Et stort teaterværk er en sammensmeltning af små elementer.

Aquinas bliver vores stilhed Når stilheden taler på scenen, vil den forene alle elementer i naturen. Når vi taler om teater, deltager instruktører udstyret med birbara naskhun eller bantarus skuespillere eller skuespillere ikke i nlama. Når vi taler om teater, handler det om alt i naturen. Det vil indeholde historier, ideer, historier, make-up, kostumer, tricks, belysning, samt en kage fundet i naturen. Teaterleverandører (forfattere, instruktører, skuespillere og kunstneriske instruktører) vil have det godt med at kommunikere blandede budskaber. Derfor er Taksana nøglen til løbet. Det svar, der gives, eller beskeden om, at svaret er blevet opfyldt, er tegnet på sukumasa eller feysaka med sølvbogstaver.

Han smiler over beskeden om, at han vil slå alle elementerne i en smuk forestilling ihjel, for at arbejde hårdt for sagen. Refleksion eller legemliggørelse i et værk bliver smuk, interessant og meningsfuld, hvis alle dets elementer har samme kunstneriske formål. I et skuespil om at håndtere en gangangang skaber alle kompenganerne en imaginær atmosfære af at manipulere gangangen. Hvis kun ét element er ude af linjen, er foreningen begravet. Alle elementer skal matche. Det tjener samme formål. Hold hinanden med et formål.

På grund af Hintuya er delinma-teater ikke kun en fortolkning med én fortolkning og udelukker andre fortolkninger. At lære én respekt er særlig vigtig, men overgangen til en anden respekt kan ikke overses. En god skuespiller skal forstå scenens funktion, fordi han vil spille blandt de elementer, der er arrangeret på scenen. Scenen vil blive spillet i det område, der er defineret af instruktøren. Planlæggeren skal således være forberedt på at lytte til skuespillernes adfærd og bevægelsesmønstre på scenen alle de steder, som ikke hjælper skuespillerne til at køle ned, mens de optræder. Alle elementer skal dele dette, de lærer alle af hinanden, alle stoler på hinanden, alle lytter til hinanden. Denne Iinana-forsvarsbog er Sarajang. Så lær sudamani sosiyan med ordentlig udsigt.

Dramaturgi eller mainstream-teater er et konstant tema, som Watsura skal have. Kreationer født af kreativitet kan videregives gennem noter til generationer af nostalgi. Dramaturgi i dramatisk kunst er registreringen af ​​et dramas fremskridt, indtil det opføres. Sidefødderne vil fortsat være lige så rige som scenen. Mange andre kunstnere blev født, fordi de læste eller identificerede andre kunstneres værker (noter). Det nye værk af Ektetans vil også inspirere andre. Sådan fungerer det. Et job påvirker eller er påvirket af et andet job. Alt dette er ikke i efterligning af hinanden, men i det stadig rige og rige kreativitetsfelt. At læse indlæg om andres arbejde er ikke en form for plagiat, men at læse for at bygge, læse for at inspirere, læse for at føde en ny kunstlinje. Og her er dekanens egentlige funktion.

Når en idé slår til, har han brug for North. En idé er bare en idé, hvis den ikke bliver implementeret. Løftet og nysgerrigheden ved at læse noterne kan give anledning til en idé. Uanset oprindelsen, uanset kvaliteten, skal ideen perfektioneres. En meget vigtig ting for begyndere. Procesorienterede sammensætninger er mere sikre med hensyn til deres indflydelse på slutresultatet. Derfor skal idéens indledende form understøtte udviklingsprocessen. I teatret - hele historien. Størrelsen på historien er ligegyldig. Historien er dog nok kun et forslag i en sætning. Men ved overtalelse fremskynder det væsentlige i stykkets sekvens betydningen af ​​teatrets konflikt, så historien kan være omfangsrig i en enkelt sætning. Der er mindst tre sætninger, der hver omhandler opdagelse, konflikt og uddannelse. Kun med en så meget enkel historie kan teaterarbejdet blive vellykket. Du kan slutte dig til os.

Med Tepaisans entusiasme og lange levetid kan historier som sikkei virkelig inkorporeres i en forestilling. Samarbejde som teaterkunstens ånd kan bruges som reference til den sekteriske proces. Viden om det grundlæggende inden for støbning, støbning og fugning kan anvendes til at dække efterarbejde. Du behøver ikke at være ensom eller giftig. Teater er kollektivt, og teater er kollaborativt. Hvert område af scenen kan forberedes af nogle mennesker, der er interesserede i dette felt. Hvis alle gør det i samanganas ånd, så bliver opførelsen af ​​stykket en samlet handling i én forstand. Alle arbejder sammen for at synge én mening. Alle begrænsede pehgans i denne bog er i utman-format. Alle kan tale på egen hånd, men det ville være bedre, hvis alle begyndte at arbejde sammen. Alle vittigheder er et igangværende arbejde, og processen lærer. Spændingen ved at lære i teatret vil ikke stoppe, fordi teatret er i live. Den viden, der er erhvervet nu, vil ikke være nok. Så der er ikke andet ord end at studere, studere og studere. Arbejde, arbejde, så arbejde. Vi håber, at dette lille indlæg, vi videregiver, vil give næring til din entusiasme for at blive ved med at lære og skabe.

0 Response to "Karya Teater lahir dari satu proses pembelajaran yang padu"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel